hej igen!

hej bloggen! .
har inte hunnit skriva någonting idag för att vi har haft skola till 4 sen drog ja ut med bubben<3
fick tillbaka mitt so prov fick iaf g och ja är glad för det iallafall för orkar inte få ig nå mer på mina prov!
jaja sen kollade vi på film på engelskan den där upp , den som är tecknad you know (;
ikväll har iallafall jag och emil varit ute sen myyyst så in åt hel***e hemma hos mig:)
sitter och kollar på the house of wax giiiiih läskig hihih.
jaja sen imorgon är det en fett slapp dag börjar ungefär tio sen ska emma bara göra ett prov , dock ska inte jag göra det för att jag har en lättare bok i matte;) du vet ja är dålig hihi .
efter det så slutar vi så typ 11 slutar ja :Dskönt som fan man känner att jul lovet börjar komma:)
nu ska ja fortsätta kolla på filmen vi hörs tjao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0