GODJUL!

nu äre äntligen julafton ja börjar äntligen få mig lite julkänsla!:D
emil gick nyss hem vi har haft en mysig kväll vi har varit ute och fottat ja fick även mina presenter igår kasnke man ska säga för nu är ju klockan över tolv:P jaja ja säger igår.
ja fick jätte fina saker av honom! åh älskling!
hihihih han är underbar:).
vill iallafal säga godjul ha en riktigt mysig julafton!!<33333333
fick två jätte fina percing kulor !<3
och 300 kr på gina!<3
och super fin bh och trosa , tack så himla mycket emil!!<3
älskar min emil mest av allt!
tog kort på våran lampa som vi har i fönstret hihi:)
hihi gjorde lång slutare så det vart fina sträck(;
och avslutar med mitt träd på gården haha(; tjao nu ska hanna sova
så man får julklappar någon gång:)

Kommentarer
Postat av: Trueno

GOD JUL!!! :D

2009-12-24 @ 10:28:08
URL: http://trueno.blogg.se/
Postat av: hanna gunnarsson

godjul!:)

2009-12-24 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0