gaaah.

tjao. ikväll har jag varit med min fina pojkvän emil såklart<3
vi har varit på myway träffat folk och sen gick vi hem till mig och kolla på tv.
har fan fått fucking ångest av va jag ska göra med mitt håår! åh ja vet inte vad jag ska göra
jag blir tokig:(.
tror att jag klipper det kort imorgon sen kanske bleker de sen när ja kommer hem från thailand
sen skaffa hårförlängning kanske , vi får se . ingen är speciellt bra på att hjälpa mig va jag ska göra så wtf
vi får se!.jaja imorgon börjar man kvart över 8. sseeegt ..:(
vi har iallafall foto hela dagen:) det blir nog kul!.
sen kl kvart över 4 ska jag klippa mig:)
önska mig lycka till att de blir fint:O .....
men nu ska ja kolla på paradise hotel så peace out bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0